Bara för att vara en bra bloggerska och uppdatera ofta.

min bästa vän heter Emma och är världens finaste.

när jag borstar tänderna så gör jag det väldigt noga eftersom jag har tandställning.

när jag lagar mat misslyckas jag mest hela tiden, vattnet kokar över, bränner bacon osvosv, detta har relaterat till att jag inte lagar så mycket mat.

jag är rädd för en massa saker just nu faktiskt. Mest för en flygplansstört.

den värsta känslan är sorg.

den bästa känslan är kärlek, så länge kärleken är lycklig.

jag är bäst på att ta tag i något och göra det superbra om ja verkligen vill.

jag är sämst på att städa, laga mat, ta hand om barn, jag kommer inte bli någon bra hemmafru...

jag lyssnar på den musik som finns på spotify, har många fina playlists.

jag pratar inte så mycket, jag är ganska blyg. Har lite svårt för att prata när det finns folk omkring mig jag inte känner.

jag tycker om känslan man får när man känner att man verkligen lyckats med någonting!

kärlek är något väldigt fint, det finaste på jorden faktiskt.

i somras spenderade jag mycket tid med min vän Emma, vi reste iväg och det hade varit fint att aldrig komma hem igen. Förhoppningsvis blir nästa sommar minst lika bra!

sist jag grät var den 30 November till den 1 December, grät floder den perioden.

när jag vill tänka klickar jag igång håkans skiva, sätter mig i min mysiga fotölj och bara andas.

när jag bakar så bakar jag oftast kladdkaka, min familj och släkt uppskattar min talang inom bakning, och ja, jag är helt seriös.

just nu tänker jag på hur jag någonsin ska kunna glömma bort saker som jag inte riktigt kan förstå varför jag gjorde nu i efterhand.

idag har jag blivit väckt vid åtta, skaffat mig ett nytt pass, promenerat med Olivia och ätit chivappchichi!

ikväll ska jag duscha, kolla på desperate housewives och sova.

imorgon kommer jag att vara fruktansvärt trött och uttråkad.

min mobiltelefon är inte så viktig längre, har vant mig vid att lämna den hemma och vara social istället!

när jag vaknar på morgonen så klär jag på mig myskläder och dricker en kopp te med min pappa.

om jag var ett djur skulle jag vara en katt.

Kommentarer
Postat av: frrrrrrida

snor denna dude, hih

2011-01-09 @ 16:52:39
URL: http://elvatjugotredje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0