FRÅGA

Hej kan inte du skriva 10 stycken filmer som du rekommenderar?

Jo självklart kan jag göra det!
  • Torkel i knipa - bara en toppenfilm alla måste se!
  • Charlie st Cloud - Drama
  • Mirrors 1&2 - Skräck
  • Amelie from Montmatre - En allmänt fin film
  • My sisters keeper - Drama
  • Hitch - Komedi
  • Remember me - Drama
  • Shutter Island - En funderar-film..
  • Case 39 - Skräck
  • Just like heaven - Drama/Romantik
Vill även tipsa er om några serier när jag ändå håller på.
  • Desperate housewives - Ska vara en dramaserie, den är dock väldigt rolig och underhållande.
  • True blood - Jag vet inte riktigt vilken genre, den handlar om vampyrer men är inte så läskig.
  • Friends - Komedi
  • Lost - Äventyr, spänning&skräck. Jag tycker i alla fall att det är läskigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0