Han känner inte igen mig, åren har nog slitit hårdare på mig.


Nu ska vi tagga för ännu en sak, imorgon är det ju vildmarkstajm ftw! Okej, det kommer bli kallt, blött osv osv. Men ändå, vi kommer ju ha det supermysigt! Vi ska fiska, plocka svamp och laga mat i skogen! Hade även tänkt försöka överleva. Skogen är egentligen inte min grej riktigt, men det kommer säkert bli trevligt i alla fall!
Kommer inte ha tillgång till dator under lite mer än ett dygn fårn och med imorgon, så jag uppdaterar mer när jag kommer hem, vilket är fredag förmiddag.


Kommentarer
Postat av: NEHA

man blir ju såg glad av att få kommentarer om sin blogg, utseende, asså iöverhuvudtaget liksom! :D



Nej men tack ändå!

fast du är fortf sötare :O

2010-10-20 @ 20:30:18
URL: http://lecho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0