En Kärlekslista.



är du i ett förhållande?
ja.

har du kysst någon idag?
ja.

när går gränsen vid otrohet?

den gränsen går definitivt vid en kyss.

är du romantisk?

jag vet inte riktigt, lite kanske. 

hur skulle du beskriva den perfekta pojkvännen?

han ska vara charmig, omtänksam och närgången.

hur skulle du beskriva dig själv som flickvän?

det beror nog lite på vilket humör jag är på.

vad är viktigt i ett förhållande?

att prata mycket! närhet är även viktigt.



har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång
?

nej, bara i telefon.

har du lekt med någons känslor?

jag tror inte det, nej.

hur många har du varit ihop med?

två seriösa killar.

hur länge höll ditt längsta förhållande?

fem månader.


h
ur länge var ditt kortaste?

jag tror det höll över en kväll, sanning eller konsekvens-tiden.

vill du vara singel eller ha ett förhållande?
det spelar inte så stor roll så länge jag mår bra.

ä
r du en bra pojk/flickvän?

man kan ju hoppas.

vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)?

min lillebror.



hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans?

dom träffades sommaren 1993.

s
kulle du kunna tatuera in din kärleks namn?

det är himla fint, men nej.

h
ar du mest blivit dumpad eller dumpat?

dumpat.

h
atar du ditt ex?

absolut inte.

h
ar du velat bli tillsammans med ditt ex igen?
jag ångrade mig nog någon vecka efter att jag hade gjort slut.

h
ar du kvar någonting från dina gamla förhållande?

minnen, fint gitarrspelande, parfymer och även ett födelsedagskort.

när du vill ha någon, vad gör du?
jag ser väl till att skaffa fram killens nummer, haha!

bästa raggningsrepliken?
jag använder mig inte av raggningsrepliker.




h
ur skulle den perfekta dejten se ut?

jag kan inte så mycket om sådant, men en ben&jerry's skulle nog finnas med.


Vem är den viktigaste personen av motsatt kön i ditt liv?

definitivt min pappa.

o
m mannen i ditt liv skulle du vara otrogen, vad skulle du göra då?

om han hade varit otrogen hade han troligen inte varit "mannen i mitt liv".

vill du gifta dig? varför/varför inte?

ja, bröllop verkar så fint.

vill du ha barn?

jag tror det. vet inte riktigt vad jag vill senare.

b
lir du lätt kär?

nej, har väldigt svårt för det.



vad faller du för?
en fin personlighet.

vad är det mest avtändande du vet?

svartsjuka.

hur viktigt är det att man har något gemensamt?

det är nog ganska viktigt, annars tror jag jag hade tröttnat ganska omgående.

har du fått ditt hjärta krossat?
oj, en massa gånger. dom flesta gånger har det nog varit mitt fel.


hur raggar du?

haha, jag raggar nog inte direkt. men ett hej eller något sånt är aldrig fel.

har du en ”utseendetyp” hos killar?

ofta är killen ganska lång, inget annat.

vem var din första kärlek?

oscar.

vad tycker du om att ligga på första dejten?

jag skulle aldrig göra det, men om det känns okej så är det väl det.

vad tycker du om one night stands?

nej, inget för mig.

är kärlek allt i livet?

ja, eller i alla fall en stor del av livet.



snart börjar pensionärsjävlar, finns på mobilen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0