Dag 10 - 10 låtar som får jag att känna mig på 10 olika sätt


Kär var det sista jag ville bli
- Den låten kan göra mig otroligt ledsen.
Singel och sökande - Den här låten gör mig glad och har alltid gjort!
Fireflies - Denna låten får mig att sakna förra året, om man säger så. Det var fint.
Ramlar - Den här låten gör mig taggad, och väldigt glad!
Here comes the sun - Denna låten påminner mig om en pojk, så den gör mig lite sorgsen.
They'll never know - Den låten får mig att tänka tillbaka på slutet av sexan/början av sjuan. Det var också fint.
Underneath your clothes - Denna låten får mig att sjunga, haha!
I'm on a boat - Den låten påminner både mig och emma om fyra fina killar från Oskarshamn
Fest hos mig - En låt som vi lyssnade sönder i sexan, fjortisperioden.
Dum av dig - Denna låten gör mig galen, extremt lycklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0