Dag 18 - Min favoritfödelsedag

Jag kommer inte ihåg någon annan än den senaste, så det får bli den!


Tre bilder från min födelsedag.
Dagen började med att min kära familj väckte mig och jag fick lite presenter, en gitarr bland annat.
Jag åkte till skolan, precis som vilken fredag som helst. Fick en massa gratulationer av massa sött folk!
Efter skolan åkte jag och en kompis in till stan och spenderade kvällen där. När jag kom hem hade jag fått blommsterbud från min dåvarande pojkvän, hur gulligt dom helst!
Eftersom jag fyller år den 30 april så var det flaggor hissade lite här och var. Kungen fyller ju också år då för er som inte visste det.


Kommentarer
Postat av: Gabriella♥

söt blogg! :)



allt bra?

2010-12-19 @ 16:39:34
URL: http://gabriellarokolampi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0