Dag 15 - Mina drömmar


Mina drömmar för tillfället innehåller kärlek och sommar, men framför allt värme. På något sätt, vilken värme som helst ungefär. Kanske för att det är så satans kallt ute, inte vet jag. Drömmer lite om en pojk också, han är fin. Undrar om detta är drömmar eller fantasi, lite av varje kanske. Jag har ju faktiskt en dröm om att få hoppa fallskärm också, lite småkonstigt kanske, men det står verkligen på min lista med saker som jag ska göra innan jag dör! Hade ju varit superhäftigt. Och just det, det är väl ingen dröm precis, men jag skulle hemskt gärna vilja färga mitt hår mer rödaktigt, men min mor är inte på min sida när det gäller just det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0