Dag 13 - Min vecka

Måndag - Jag gjorde väl inget särskilt i måndags, gick i skolan osvosv.
Tisdag - Gick i skolan, tränade på Sturkö. Sov hos Julia.
Onsdag - Gick i skolan, åkte till stan.
Torsdag - Flexibel studie, inget mer.
Fredag - Gick i skolan, letade praoplats, sov hos Daniellahoe med Ebba och lyssnade på smurfhits bland annat.
Lördag - Emmas pappa hämtade mig på morgonen för en träning på Sturkö igen. Emma följde med mig hem och vi stack hem till Olivia för lite julmys. Hon sov hos mig.
Söndag - Vi spelde DM i Kallinge och kom tvåa. Vi tittade på Luciatåg, Emma sov hos mig igen.

Detta är väl en vanlig vecka för mig, inte så spännande vardag. Men därmot toppenhelger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0