Dag 12 – Min familj

Eftersom jag redan har berättat om mina syskon ska jag skriva lite om mina föräldrar!


Här har vi alltså mina fina föräldrar!
Min pappa, Jörgen, en en riktig tuffing. Han tycker om att retas med mig och detta uppskattas inte alltid. Han är väldigt rolig men har ganska torr humor. T.ex. som att när han svarar i telefonen, säger han kanske " Hallå det är Kent-Agent" eller något annat skojigt! Han är någon slags chef på Kockums och spelar fotboll på måndagar! Han brukar få hämta mig efter mina träningar i Ramdala också, vilket jag däremot uppskattar enormt mycket!Han lagar också väldigt god mat. Han är världens bästa pappa, jag älskar honom.

Min mamma, Camilla, är helt wonderful. Hon är en sån mamma man verkligen kan prata om allt med. Detta uttnytjar jag så mycket jag bara kan! Hon jobbar som lärare och är därför väldigt duktig på bland annat svenska och SO. Hon har väldigt fint, långt och mörkt hår som ser ut ungefär som mitt. Min mamma och jag har ungefär samma smak på kläder, eller hon vet vad jag tycker om osvosv, därför är det lätt att shoppa med henne. Mamma här väldigt fina, blå ögon som folk säger att jag har fått ifrån henne, det gillas. Det går inte att hitta en bättre mamma än henne, jag älskar henne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0