Dag 06 - Min dag

Dagen började med att jag i sömnen ställde om alarmet, vilket gjorde att jag gick upp lite senare än vad jag skulle ha gjort. Jag gick och plattade håret och dekorerade ansiktet. Jag åt en macka också. Jag började traska till bussen vid ca tjugo i sju. Jag tror jag somnade på bussen. När jag kom till skolan var första lektionen idrott och jag skulle redovisa min RTM-uppgift. Det gick superbra och jag fick MVG. Efter det hade jag Svenska, NO, SO, Engelska och Matte. Jag slutade klockan tre och åkte därefter in till stan och hämtade min mobil som Erik har lånat. Bussen hem gick tjugo över fyra och nu sitter jag här hemma, hungrig som jag vet inte vad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0