Dag 03 - 5 saker jag tycker om med mig själv respektive inte tycker om

Då öppnar vi nästa lucka, ikväll ska jag berätta lite om saker jag tycker om och inte tycker om hos mig själv.

5 saker jag tycker om hos mig själv.
- Jag är oftast glad och på bra humör.
- Jag har långt hår, det tycket jag om!
- Jag har blivit ganska bra på att gå i högklackat.
- Jag är oftast både morgonpigg och kvällspigg.
- Jag är omtänksam och bryr mig otroligt mycket om mina vänner och andra jag tycker om.

5 saker jag inte tycker om hos mig själv.
- Jag är otroligt lat.
- Jag är inte så bra på att ta tag i saker, till exempel att börja plugga.
- Jag är ganska blyg när det finns människor jag inte känner omkring mig.
- Jag har väldigt svårt för att bestämma mig för vad jag ska ha på mig.
- Jag har inge vidare självförtroende.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0