A long time ago, in a galaxy far, far away....


Dagen har varit konstig och tråkig på alla sätt och vis. Först så kan man säga att jag och emma missar bussen och kommer lite för sent till luciatåget, eller kanske inte sent men i alla fall efter alla andra. Sen så har vi bara tråkiga lektioner på Måndagar. Sen åker vi in till stan och letar praoplats, visserligen så hittar jag en direkt men det var ändå jobbigt. När jag kommer hem tar jag sönder mitt halsband som pappa visserligen lagar igen men det var ändå tråkigt. Nu så måste jag plugga även att det känns som om det finns tusen andra saker som är viktigare att göra. Usch jag tycker inte om någon eller någonting för tillfället. Sen blir jag sur för att jag är så blyg och inte vågar prata med den person som jag egentligen helst av allt vill prata med. No more words. 


Kommentarer
Postat av: Anonym

ett tips: Var inte blyg, bry dig inte vad folk tycker bara gör det du känner för och folk blir inte sura för att du vill snacka.... peace /Coolerspistolers

2010-12-14 @ 00:33:47
Postat av: Anonym

håller med coolerpistolers totalt! eftersom du är en sån grym tjej har du absolut inget att skämmas för heller! you go girl! <3

/kompis

2010-12-14 @ 22:39:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0